Keresés

Cargando...

2012-12-25

Egy évvel öregebbek lettünk

Tavaly karácsonykor akartam keresni magamnak valami új elfoglaltságot. Már régóta érlelődött bennem egy blog ötlete, csak azt nem tudtam még akkor, mit is fogok pakolni bele viszonylagos rendszerességgel (hetente, +- egy-két-három-négy nap, néha egy-egy nagyobb lélgzetvételnyi szünet, mert az is kell), aztán megszületett az ötlet: mindig is szerettem bütykölni, pepecselni, alkotni, másoknak, magamnak, papírból, meg bármiből, ami a közelemben fellehető. Először körülnéztem a szobámban, a lakásban, hogy mi minden áll már  készen, arra, hogy megmuatkozzon, volt kiindulási anyag előre, bőven. Mire elfogytak, pont akkorra születtek új ötletek, kellettek új dekorációk és használati tárgyak a lakásba, jöttek az ünnepek, barátok, családtagok születésnapja és szerencsésen tudtam folytatni, a blog túlélte. Nagyjából minden hófordulót számon tartottam, utoljára a 10-nél ragadtam le, aztán hopp, eltelt még két hónap és egyévesek lettünk. Én se hittem volna, hogy az általában hetente publikált posztok (szám szerint már 39, hűha) ennyi ideig ki fognak tartani és, hogy ennyi új ötlettel fogom tudni folytatni még egy, de remélhetőleg több évig (kreativitás, el ne hagyj!). A kerek megtekintésszámot nem sikerült belőni, de annyi baj legyen! Pontosan a 40. lett a születésnapi, ünnepi poszt! Kicsit olyan, mintha a saját születésnapom lenne. :)
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada